loader image

Kom naar 't Kabouterke voor je babyshower kinderfeestje vrijgezellenfeest bruiloft high tea diner verjaardagsfeest

Jouw feestje bij 't Kabouterke?​

Bij ’t Kabouterke maken we van elk moment een beleving om nooit te vergeten. Of het nu gaat om een kinderfeestje, familiedag of een vrolijke verrassing voor opa en oma, wij zorgen voor de magie. Groot of klein, elk feest krijgt bij ons een warm welkom en een vrolijk tintje.

Kinderen kunnen zich uitleven, terwijl de volwassenen gezellig bijpraten onder het genot van onze kaboutervrienden. Er is kleur, plezier, iets lekkers voor iedereen én een gezellige sfeer die je nergens anders vindt.

Zaal huren

Ben je op zoek naar een ruime, gezellige locatie voor jouw vergadering, groepsactiviteit of evenement? Dan ben je bij ’t Kabouterke aan het juiste adres. Wij beschikken over een sfeervolle zaal die verhuurd kan worden voor uiteenlopende doeleinden. Met een capaciteit tot maar liefst 120 personen is deze ruimte uitermate geschikt voor onder andere vergaderingen, bijeenkomsten van verenigingen, danslessen, yogagroepen, creatieve workshops of andere activiteiten in groepsverband.

Door de rustige en huiselijke sfeer voelt de ruimte persoonlijk en toegankelijk aan. Of je nu een wekelijkse les organiseert of een eenmalig evenement plant, wij denken graag met je mee over een passende invulling.

Wil jij jouw activiteit organiseren op een centrale plek waar alles tot in de puntjes verzorgd is? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We vertellen je graag meer over de mogelijkheden en beschikbaarheid.

Zij waren tevreden, jij straks ook?

Jonge bediening die zeker hun best doen. Zijn vriendelijk en vragen of alles in orde... lees meer is/was. Het enige aandachtspuntje: laat je wat meer zien in de zaak. Je kunt er lange tijd zitten zonder dat je iemand ziet.

Kenny V.

Mooi, gezellig plekje om pannenkoeken te eten. Met kaas of met suiker, er is veel... lees meer keuze. Groote speelkamer, vriendelijk personeel, alles proper= top!

Vanessa A.

Goed, we kregen door dat er nieuwe eigenaars waren. En de eerste commentaren van de... lees meer nieuwe eigenaars was niet zo goed. Wij waren er donderdag. Het is een andere kaart, maar de David stond er nog op. Tov vroeger was het wel anders, want toen moest ik echt nog eten om het op te krijgen. Maar in overweging van al de nieuwe commentaren. Alle begin is moeilijk, spijtig van het verdwijnen van al de soorten pannekoeken, maar ik kwam geen storende factor tegen die zei, nu kom ik nooit meer. Ik moest niet langer wachten tov vroeger (toen was ook niet alles direct op 10 min klaar). Dus in tegenstelling tot andere, gaan we blijven langskomen. Dat is natuurlijk niet elke week. En die t-shirts vind ik wel origineel gevonden.

Kevin S.

Super!

Kris K.

Heel lekker, ruime keuze Klantvriendelijk en kindvriendelijk Leuke speelkamer voor de kinderen Aanrader!

Daisy

Het mooiste en lekkerste pannenkoekenhuis dat ik. Helemaal in de stijl van de kabouters van... lees meer Rien Poortvliet. Altijd goede reviews. Helaas zie ik dat de reviews veel slechter zijn geworden sinds Karina de zaak heeft verkocht. Kom op nieuwe eigenaresse maak er wat van! Je bent in een gespreid bedje gekomen. Verpest het niet voor jezelf. Sukses.

Josina V.

Benieuwd naar hoe jouw feestje eruit kan zien? Of wil je graag onze zaal huren? Neem contact met ons op.